woensdag 21 juli 2010

Mail


Today the mail brought me these magazines from Allison http://miniatureallsorts.blogspot.com/ . Now I have something to read in my vacation :-)          
And a package with things I purchased at  http://www.artofmini.com/ . Janny sells beautiful furniture and other things for dollshouses. The cupboard is a kit and the other things are a bench, a thermos flask, a thimble and a hat stand (antique).



I will be taking some kits with me on our vacation, so I hope to show some finished products afterwards!

11 opmerkingen:

  1. Surely you do cool stuff on vacation :-)
    Good rest, flora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lara, seguro que durante estas vacaciones vas a hacer preciosos trabajos, estoy deseando verlos.
    Espero que pases unas felices vacaciones!!!

    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It'll be nice to see all you've achieved when you get back your hols. Thanks for sharing the link to artofmini - there's some lovely stuff there - I'm so very tempted to go shopping!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lara,

    Wat een mooie spulletjes heb je gekocht en gekregen! Leuk om te maken in je vakantie, wordt vast heel gaaf!

    Jij bent de winner van mijn vragenspel op mijn blog,jipie! Niet iedereen heeft goed begrepen dat er echt iets te winnen was, maar ik denk ook niet dat er iemand dichter in de buurt zou komen met raden! Jij reageerde als eerste en gelijk goed! Het wordt idd een provenciaals huis en er woont idd een vrouw! het huisje krijgt een banket/theeruimte als winkeltje en de dame kan erg lekker koken en bakken,maar is ook verder zeer getalenteerd en creatief en houd er van om te freubelen en handwerken!

    Als je mij een mailtje stuurt met je adres gegevens dan stuur ik je een klein presentje!
    sabiha@lifestyle-interiors.nl

    Ik ga eerst op vakantie,dus je moet er nog wel ff op wachten!

    Sabihax

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Lara, you are the winner of my give away.
    Please let me have your address via email.
    I hope that in the meantime, you've started building some kit and make us see something soon :-)
    Mini lucky hugs, flora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lara, it's a great shopping!! The furniture is lovely!
    Have a nice week-end,
    Hugs,
    Meli

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes en kitje, dat word dubbel vakantieplezier.
    Gr. Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You have ideal reading for your holiday and some nice minis to work on, hope you have a wonderful and relaxing break!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oi como vai espero que esteja tudo bem, vim fazer uma visita e ver como tudo anda
    Venha me fazer uma também
    WWW.vivendoartes-aleartes.blogsport.com
    Até mais

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lara you have beautiful and interesting blog!
    Big kisses and regards from Croatia.
    Zondra Art

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik word helemaal vrolijk van al die moie lieve spulletjes.
    geweldig allemaal.
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen